Anime-Tamashii
Doriti să reactionati la acest mesaj? Creati un cont în câteva clickuri sau conectati-vă pentru a continua.

Anime-Tamashii

Cei de aici sunt sufletul animeului!
 
AcasaAcasa  PortalPortal  GalerieGalerie  CăutareCăutare  Ultimele imaginiUltimele imagini  ÎnregistrareÎnregistrare  ConectareConectare  
Căutare
 
 

Rezultate pe:
 
Rechercher Cautare avansata
Conectare
Utilizator:
Parola:
Conectare automată: 
:: Mi-am uitat parola
Navigare
 Portal
 Index
 Membri
 Profil
 FAQ
 Cautare
Forum

 

 De la ce vine nick-ul tau?

In jos 
4 participan?i
AutorMesaj
Higure
admin
admin
Higure


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 29
Localizare : Day class
Joburi/Distractii : anime/manga/GFX
Stare de spirit : shoujo fan
Yeni :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Warn :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Cate puncte am acumulat : 7
Reputatie : 1
Data de inscriere : 05/08/2008

De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: De la ce vine nick-ul tau?   De la ce vine nick-ul tau? EmptyVin Oct 03, 2008 1:47 pm

Cum spune si titlul de la ce vine nick-ul vostru?
Incep eu(desigur),pai...nick-ul meu vine de la faptul ca eu de o bicei nu prea dorm,de obicei noaptea stau la calculator sau citesc si fetele (Yume-chan si verisoara mea) s-au gandit sa ma porecleze Yami(e in japoneza),care inseamna intuneric Very Happy
Sus In jos
https://anime-tamashii.forumgratuit.ro
Bodycuy
Anime good
Anime good
Bodycuy


Numarul mesajelor : 57
Varsta : 31
Localizare : Bucuresti
Joburi/Distractii : elev/parkour
Stare de spirit : Nu stiu ce-nseamna "am obosit"
Yeni :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue204 / 100204 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Warn :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Cate puncte am acumulat : 0
Reputatie : 0
Data de inscriere : 26/09/2008

De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: Nicku meu!   De la ce vine nick-ul tau? EmptyVin Oct 03, 2008 9:04 pm

nicku meu e de fapt user cu care ma inregistrez pe orice site Vai ce amuzant este! cand am vrut odata sa ma inscriu pe un site incercasem toate combinatiile cu numele meu dar toate erau luate...asa k mam gandit sa scriu Bodycuy sia mers Vai ce amuzant este! si deatunci a ramas bodycuy Vai ce amuzant este! (body_cu_y)
Sus In jos
Vizitato
Vizitator
Anonymous



De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: Re: De la ce vine nick-ul tau?   De la ce vine nick-ul tau? EmptyDum Ian 04, 2009 10:45 pm

Nick-ul meu vine de la numele unei personajului principal din manga-ul Kyou, Koi wo Hajimemasu care e preferatul meu in acest moment.
off: Waw,Bodycuy,foarte interesant nick-ul tau. =))
Sus In jos
iStainedz
Anime character
Anime character
iStainedz


Numarul mesajelor : 25
Varsta : 29
Yeni :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue69 / 10069 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Warn :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

new mg : De la ce vine nick-ul tau? Gold_medal00
Cate puncte am acumulat : 1
Reputatie : 1
Data de inscriere : 04/01/2009

De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: Re: De la ce vine nick-ul tau?   De la ce vine nick-ul tau? EmptyDum Ian 04, 2009 11:08 pm

Uh... well; i-ul vine de la iPod, am o obsesie, than Stained comes from Staind(o trupa americana care a cantat grunge la un moment dat) si in cele din urma z-ul di de la s-ul din engleza de la plural. I'm a wierdo o.o"
Sus In jos
Yuuki
Anime character
Anime character
Yuuki


Numarul mesajelor : 22
Varsta : 31
Yeni :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue39 / 10039 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Warn :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Cate puncte am acumulat : 0
Reputatie : 0
Data de inscriere : 29/01/2009

De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: Re: De la ce vine nick-ul tau?   De la ce vine nick-ul tau? EmptyJoi Ian 29, 2009 7:40 pm

My nik-name ^^
Well nik-ul meu vine de la obsesia mea pentru Vampire Knight....acolo pentru cei care ati urmarit anime-ul sau ati auzit de el este un personaj pe nume "Yuuki" eh well de aici nik-ul meu putin simplificat ( adica fara un "u") a rezultat "Yuki" care mai inseamna si zapada care mie imi place foarte mult.
Sus In jos
Higure
admin
admin
Higure


Numarul mesajelor : 218
Varsta : 29
Localizare : Day class
Joburi/Distractii : anime/manga/GFX
Stare de spirit : shoujo fan
Yeni :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue100 / 100100 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Warn :
De la ce vine nick-ul tau? Left_bar_bleue0 / 1000 / 100De la ce vine nick-ul tau? Right_bar_bleue

Cate puncte am acumulat : 7
Reputatie : 1
Data de inscriere : 05/08/2008

De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: Re: De la ce vine nick-ul tau?   De la ce vine nick-ul tau? EmptySam Mai 16, 2009 10:19 pm

Noul meu nick vine de la...well...Higurashi no naku koro ni Very Happy si cred ca v-ati dat seama pana acum. In japoneza inseamna twilight (amurg) si sa stiti ca sunt fana Twilight , nu prea mare dar imi place. So ...my nick-name are doua semnificatii.
Sus In jos
https://anime-tamashii.forumgratuit.ro
Continut sponsorizat





De la ce vine nick-ul tau? Empty
MesajSubiect: Re: De la ce vine nick-ul tau?   De la ce vine nick-ul tau? Empty

Sus In jos
 
De la ce vine nick-ul tau?
Sus 
Pagina 1 din 1
 Subiecte similare
-
» Schimbari de nick-uri

Permisiunile acestui forum:Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum
Anime-Tamashii :: Fun :: Cafenea-
Mergi direct la: